Τι αναφέρει για πιθανή εμπλοκή άλλου οχήματος
NEWSROOM - 27/09/21
Σε ενέργεια του οδηγού πιθανολογεί ότι οφείλεται ο θάνατος του Mad Clip, όπως εκτιμά στο πόρισμά του, το οποίο δημοσιεύτηκε ολόκληρο στην εφημερίδα “Real News” ο Παναγιώτης Μαδιάς.
Ο πραγματογνώμονας της οικογένειας του δημοφιλούς τραγουδιστή αναλύει τις συνθήκες του μοιραίου τροχαίου δυστυχήματος που στοίχισε τη ζωή στον τράπερ και αποκλείει την εμπλοκή άλλου οχήματος:
«Η ταχύτητα πρόσκρουσης του αυτοκινήτου στη μεταλλική κολόνα ήταν μικρότερη της αρχικής ταχύτητας του οχήματος η οποία υπολογίζεται στα 134χλμ /ώρα, λόγο της επιβράδυνσης που υφίσταται το όχημα ολισθαίνοντας με τους τροχούς του. Έτσι, την ταχύτητα πρόσκρουσης την υπολογίσαμε στα 80-85χλμ/ώρα. Σε παρόμοιες προσκρούσεις είχαμε θανατηφόρους τραυματισμούς ακόμη και με 65χλμ/ώρα.
Την 5ημέρα μετά το συμβάν υπέπεσε στην αντίληψή μου υλικό από τις κάμερες του παρακείμενου πρατηρίων καυσίμων και αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού. Ερμηνεύοντας λοιπόν το υλικό παρατηρήσαμε τα εξής:
Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φόρα και κατεύθυνση αριστερόστροφη. Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών.
Η πιθανολογούμενη εκτίμησή μου ως προς τα αίτια είναι ότι αυτά θα πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο, μήπως σε αυτή τη στιγμή ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος ότι πάει να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, προβαίνει σε ξαφνικό υπερδιορθωτικό ελιγμό προς τα αριστερά χάνοντας εντελώς τον έλεγχο του οχήματος, με τα επερχόμενα αποτελέσματα».
Λίγες ημέρες νωρίτερα ο κ. Μαδιάς είχε φιλοξενηθεί στον αέρα της εκπομπής του MEGA “Live News” με τον Νίκο Ευαγγελάτο και είχε μιλήσει για το ελαστικά του πολυτελούς αυτοκινήτου, υποστηρίζοντας ότι τα συγκεκριμένα δεν ενδείκνυνται εκτός πίστας αγώνων:
«Το αυτοκίνητο φορούσε λάστιχα “Semi Slick”, τα οποία είχαν τακούνι δεν ήταν εντελώς λεία. Μπορούσε να κυκλοφορήσει με αυτά τα ελαστικά μόνο σε στεγνό οδόστρωμα, είναι για πίστα αγώνων. Η εταιρία λέει πολύ κατηγορηματικά και με αυστηρότητα ότι δεν προσφέρουν ασφάλεια στο δρόμο όταν κρυώσουν. Αν πιάσει νερό μπορούν να γίνουν πολύ επικίνδυνα. Εάν πάτησε νερό πριν το σημείο της εκτροπής το αυτοκίνητο, έχει επηρεαστεί κατά μεγάλο βαθμό η ικανότητα πρόσφυσης του πέλματος των ελαστικών πάνω στο οδόστρωμα».
Για όλες τις ΕΙΔΗΣΕΙΣ ακολουθήστε το TomorrowNews.gr στο GOOGLE NEWS