Λίγο πριν τον πρώτο γύρο των εσωκομματικών εκλογών στο ΚΙΝΑΛ, αναλύουμε την επιρροή των υποψηφίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Σάββας Παυλίδης | 04/12/21
Τα social media, μερικά χρόνια πριν, αποτελούσαν μία αθώα διαδικτυακή διασκέδαση. Σήμερα, διαδραματίζουν ρόλο άκρως καθοριστικό τόσο στην οικονομία, όσο και στην πολιτική. Η άνοδος τους έχει δημιουργήσει νέους όρους, με το digital marketing στο χώρο της πολιτικής να ιεραρχείται ψηλά στις δράσεις των πολιτικών προσώπων.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μία γέφυρα επικοινωνίας υποψηφίου και ψηφοφόρου, κυρίως σε ότι αφορά τις νεότερες ηλικίες, οι οποίες ασχολούνται λιγότερo με μέσα όπως η τηλεόραση, το ράδιο και οι εφημερίδες, και καταναλώνουν αρκετές ώρες χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικό υπολογιστή, smartphone ή tablet. Άλλωστε δεκάδες έρευνες τα τελευταία χρόνια έχουν αποδείξει πως το λεγόμενο ''δυναμικό κοινό'' προτιμά να ενημερώνεται μέσω διαδικτύου.
Τούτων δοθέντων, η υψηλή επισκεψιμότητα που τα social media διαθέτουν, τα μετατρέπουν σε καθοριστικό παράγοντα στην εξίσωση μίας προεκλογικής καμπάνιας.
Σε αυτή ακριβώς την διαδικασία βρίσκεται εδώ και μερικές εβδομάδες το Κίνημα Αλλαγής. Οι υποψήφιοι έξι: Γιώργος Παπανδρέου, Ανδρέας Λοβέρδος, Νίκος Ανδρουλάκης. Παύλος Χρηστίδης, Χάρης Καστανίδης και Παύλος Γερουλάνος.
Πάμε λοιπόν να δούμε την κατάταξη των έξι ανά social media, με κριτήριο τους ακόλουθους τους.
Facebook:
- ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: 49.080
- ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ: 37.577
- ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ: 21.100
- ΛΟΒΕΡΔΟΣ: 20.535
- ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ: 13.521
- ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ: 2.600
Twitter:
- ΛΟΒΕΡΔΟΣ: 69400
- ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: 14500
- ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ: 14000
- ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ: 10300
- ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ: 8205
- ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ: 4800
Instagram:
- ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ: 10.082
- ΛΟΒΕΡΔΟΣ: 8475
- ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ: 8300
- ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: 6512
- ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ: 5705
* ο Χάρης Καστανίδης δεν διαθέτει λογαριασμό στο Instagram