Κομβικής σημασίας στην ανάπτυξη και την ευημερία η βαριά βιομηχανία της χώρας
NEWSROOM - 20/10/21
Στη δυναμική έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου και στη δημιουργία θέσεων εργασίας εστίασε ο Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή του ΣΚΑΪ ‘Αταίριαστοι” με τους Γιάννη Ντσούνο και Χρήστο Κούτρα.
Ο υπουργός Τουρισμού χαρακτήρισε τη βαριά βιομηχανία της χώρας κομβικό στοιχείο για την ανάπτυξη και την ευημερία, τονίζοντας ότι η αφετηρία της σεζόν για ένα μεγάλο μέρος του κλάδου θα δοθεί από την 1η Απριλίου:
«Η ανάπτυξη το 2022 και η ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας περνούν από τον ελληνικό τουρισμό, από το τουριστικό προϊόν. Περιμένουμε πλέον το μεγάλο κομμάτι της τουριστικής δραστηριότητας να ξεκινήσει από την 1η Απριλίου. Είναι εμφανές ότι μιλάμε για δημιουργία θέσεων εργασίας, για μεγάλες επενδύσεις που απορρέουν από το "RRF" -320 εκατομμύρια για επενδύσεις στον τουρισμό- είτε από τον ιδιωτικό τομέα και τη μόχλευση από εγχώριες και εξωχώριες επενδύσεις, για τα έργα υποδομής τα οποία γίνονται περιφερειακά στον τουρισμό και εμπλέκουν το Υπουργείο Ανάπτυξης, το Υπουργείο Περιβάλλοντος, το Υπουργείο Εσωτερικών, τους δυο βαθμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και το Υπουργείο Οικονομικών που έχει τον αιγιαλό. Όλα αυτά περιστρέφονται γύρω από την κύρια πηγή εσόδων μας και μάλιστα όχι στον αυτόματο πιλότο, αλλά με πολύ καλά νούμερα, έτσι όπως φαίνεται ακόμα και για τον Σεπτέμβριο του 2021».
Ο 47χρονος πολιτικός, ο οποίος κάθισε για πρώτη φορά στα βουλευτικά έδρανα τον Ιούνιο του 2012 αναλαμβάνοντας στη συνέχεια εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και υπουργικές θέσεις, μίλησε για την αύξηση στον αριθμό των αφίξεων που μαρτυρούν τα στοιχεία του Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περσινής χρονιάς, ενώ αναφέρθηκε και στη στήριξη των ξενοδοχείων δωδεκάμηνης διάρκειας:
«Έχουμε 110,5% αύξηση στις αφίξεις από το εξωτερικό το Σεπτέμβριο του 2021 σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2020. Ήδη μας ζητούν οι tour operators και οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες να επεκτείνουμε τη σεζόν για προορισμούς με ήπιο κλίμα, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, τα νησιά του Ιονίου αλλά και το city-break πλέον, Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου. Ζητούν- και είναι μία παρότρυνσή μου στον ξενοδοχειακό κλάδο- να είμαστε έτοιμοι από τον Μάρτιο του 2022 στο 100%, όχι να ζεσταίνουμε τις μηχανές αλλά να έχουμε τη δυνατότητα να φέρουμε κόσμο. Οι μεγάλοι αστικοί προορισμοί, το “city-break”, τα ξενοδοχεία δωδεκάμηνης λειτουργίας δοκιμάστηκαν από την κρίση του κορωνοϊού αυτά τα δύο χρόνια. Είμαστε υποχρεωμένοι ως ελληνική κυβέρνηση να στηρίξουμε αυτή τη δραστηριότητα, μαζί με τους Δήμους και τις Περιφέρειες δημιουργώντας περιεχόμενο για αυτούς τους τρεις μήνες που σε θεωρητικό επίπεδο ήταν λιγότερο διαφημισμένοι για τη χώρα. Θα τρέξουμε καμπάνια με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, σε συνεργασία και με την “Marketing Greece” και με τις Περιφέρειες και τους Δήμους για αυτούς τους τρεις μήνες, φωτίζοντας το “city-break’.
Θέλουμε να κάνουμε συμφωνίες με την “EasyJet”, τη “Jet2” και τους “tour operators” από την Αγγλία, για να έρθουν εδώ νωρίτερα, με Γερμανούς και Αυστριακούς λίγο αργότερα και μετά με τις ανατολικές χώρες. Θα κυνηγήσουμε λυσσαλέα τη δυνατότητα που έχουμε και αυτή είναι η εντολή που έχω: να αγωνιστώ, να τρέξω και να οργανώσω πράγματα για όλους αυτούς οι οποίοι ζορίστηκαν, δυσκολεύτηκαν και δοκιμάστηκαν μέσα στην κρίση. Αυτό το προϊόν πρέπει να ξαναγυρίσει ως πλεόνασμα και ως πηγή εσόδων στη μέση ελληνική οικογένεια. Αυτή είναι η στόχευση της κυβέρνησης και αυτό προσπαθούμε να υλοποιήσουμε».