Ακόμα πιο καθηλωτική χαρακτήρισε τη νέα πλατφόρμα ο Ζούκεμπερκ
NEWSROOM - 29/10/21
Ένα από τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα μπαίνει σε νέα εποχή. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου εικονικής πραγματικότητας, ο Διευθύνων Σύμβουλος του “Facebook”, Μαρκ Ζούκεμπερκ, ανακοίνωσε την απόφαση για τη μετονομασία του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, σε “Meta”.
Φιλοδοξία και στόχο της εταιρίας αποτελεί να ταράξει τις ισορροπίες δημιουργώντας νέους όρους στη βιομηχανία της τεχνολογίας. Ο «εικονικός κόσμος» όπως τον χαρακτηρίζει ο εβραϊκής καταγωγής Αμερικανός προγραμματιστής και επιχειρηματίας, θα είναι ένα μέρος ανθρώπινης αλληλεπίδρασης, εργασίας και δημιουργίας προϊόντων και περιεχομένου.
Προσπαθώντας να εντείνει την ανυπομονησία των χρηστών του “Facebook” για την νέα εποχή που ευαγγελίζεται, ο Ζούκεμπερκ χαρακτήρισε την εξέλιξη της δημοφιλούς πλατφόρμας ακόμα πιο καθηλωτική:
«Όταν ξεκίνησα το “Facebook”, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες.
Η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική - ένα ενσώματο διαδίκτυο όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, όχι απλώς θα την κοιτάτε. Το αποκαλούμε αυτό “metaverse” και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε.
Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο “metaverse”, όχι στο “Facebook”. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο “Facebook” για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας. Καθώς το νέο μας εμπορικό σήμα αρχίζει να εμφανίζεται στα προϊόντα μας, ελπίζω ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα γνωρίσουν το εμπορικό σήμα “Meta” και το μέλλον που αντιπροσωπεύουμε».
Δεν λείπουν ωστόσο και οι αντιδράσεις από τους επικριτές, οι οποίοι βλέπουν πίσω από το φανταχτερό περιτύλιγμα της νέας πλατφόρμας, μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού από τις αποκαλύψεις της Φράνσις Χάουγκεν, μέσω των οποίων εκφράστηκε με ακόμα πιο επιτακτικό τρόπο η ανάγκη για άμεση εφαρμογή ρυθμιστικών κανόνων για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.