Επιφανείς πολιτικοί έχουν χρησιμοποιήσει προεκλογικά SMS προς όφελός τους στο παρελθόν αλλά βλέπουμε την τάση να συνεχίζεται και σήμερα μιας και παραμένουν ένας από τους αμεσότερους, γρηγορότερους και οικονομικότερους τρόπους επικοινωνίας με τους πιθανούς ψηφοφόρους τους.
Ποιοι είναι λοιπόν οι καλύτεροι τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τα πολιτικά μηνύματα κειμένου για την εκστρατεία σας;
Από την εγγραφή ψηφοφόρων μέχρι την κοινοποίηση της πολιτικής σας, εδώ είναι μερικές μόνο συνηθισμένες χρήσεις των προεκλογικών sms.
- Υπενθύμιση για την ημέρα της ψηφοφορίας
Στείλτε στους εγγεγραμμένους ψηφοφόρους ένα φιλικό μήνυμα την ημέρα των εκλογών που τους υπενθυμίζει να ψηφίσουν. Μπορείτε ακόμη και να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο για να τους βοηθήσετε να βρουν το εκλογικό τους κέντρο!
- Ειδοποιήσεις εκδήλωσης
Η προεκλογική εκστρατεία κρατά το ημερολόγιό σας γεμάτο με εκδηλώσεις. Η επιτυχία της κάθε μίας σχετίζεται συχνά με το πόσους ανθρώπους μπορείτε να συγκεντρώσετε στην αίθουσα.
Μεγιστοποιήστε την επιτυχία σας και προσκαλέστε τους υποστηρικτές σας σε συγκεντρώσεις, συναντήσεις στο δημαρχείο και άλλες προεκλογικές εκδηλώσεις, όλες μέσω γραπτών μηνυμάτων.
- Σημαντικές ανακοινώσεις
Η κοινοποίηση πληροφοριών στην πολιτική είναι πάντα μια προσεκτικά σχεδιασμένη διαδικασία και θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας ακούγεται όταν θέλετε να ακουστεί. Με το 90% των μηνυμάτων κειμένου να διαβάζονται μέσα σε τρία λεπτά από την παραλαβή τους, μπορείτε να πάρετε τον έλεγχο της ενημέρωσης όταν χρειάζεται.
- Οργάνωση εθελοντών
Τα μηνύματα κειμένου κάνουν την οργάνωση της βάσης πανεύκολη υπόθεση. Αν οι ψηφοφόροι σας δεν μπορούν να δωρίσουν χρήματα, μια εξαιρετική εναλλακτική λύση είναι να τους ζητήσετε να δωρίσουν χρόνο. Οργανώστε συγκεντρώσεις και προσλάβετε εθελοντές, όλα με ένα απλό μήνυμα.
- Πάρτε θέση
Μείνετε μπροστά από την καμπύλη των μέσων ενημέρωσης. Επικοινωνήστε την πολιτική σας σε αναδυόμενα θέματα με τους εγγεγραμμένους ψηφοφόρους άμεσα και ενημερώστε τους υποστηρικτές σας για τη θέση σας.
- Κινητοποιήστε την ψήφο των νέων
Μεταξύ των νεαρών ενηλίκων 18-34 ετών, τα γραπτά μηνύματα είναι το μοναδικό κανάλι που προτιμάται περισσότερο για προσωπική επικοινωνία. Συνδεθείτε προσωπικά με τους νέους για να κερδίσετε την καρδιά, το μυαλό και τελικά την ψήφο τους.