Στην Αμερική περίπου το 26% των προϊόντων απορρίπτονται πριν ακόμη φτάσουν στο παντοπωλείο.
Άννυ Σκεντέρη | 27/03/20
Αυτό οφείλεται κυρίως στις αυστηρές προδιαγραφές της «καλαισθησίας» από τις μεγάλες εταιρίες που καθορίζουν το ακριβές μέγεθος , το σχήμα και το χρώμα των φρούτων και των λαχανικών.
Η δυναμική των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης βοήθησαν στην προώθηση των καλαίσθητων προϊόντων και η εμμονή του λεγόμενου “food Art” έχουν προστεθεί στην άνοδο των όμορφων τροφίμων.
Όποια και αν είναι η αιτία , το αποτέλεσμα είναι τρομαχτικό. Δισεκατομμύρια τόνοι φρέσκων , υγιεινών τροφίμων δεν καταναλώνονται και πετιούνται απλώς και μόνο γιατί το φαγητό δεν είναι αρκετά ελκυστικό.
Τότε είναι που ξεκίνησε το Κίνημα για τα “ugly foods”. Με το hashtag #UglyFruitAndVegcampaing ξεκίνησε μια ολόκληρη καμπάνια για την αλλαγή σκέψης απέναντι για τρόφιμα που δεν δείχνουν ‘ όμορφα’.
Η End Food Waste.org είναι η οργάνωση που ξεκίνησε στην ενθάρρυνση των ανθρώπων να τρώνε τα μη τέλεια τρόφιμα. Στόχος και σκοπός τους είναι να τερματίσουν τα απόβλητα φαγητού , την πείνα και την αλλαγή του κλίματος.
Στην καμπάνια χρησιμοποίησαν αστείες και όμορφες φωτογραφίες των λιγότερο όμορφων προϊόντων για να αποδείξουν στον κόσμο ότι τρώγοντας αυτά τα προϊόντα δεν υπάρχει καμία διαφορά με τα άλλα και την διαφορά που θα κάνεις στον πλανήτη. Για να μειωθεί η σπατάλη τροφίμων πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι τα «μη όμορφα φαγητά» είναι νόστιμα.
Στο Twitter , Instagram και Facebook η καμπάνια #UglyFruitAndVeg έχει πάνω από 100 χιλάδες ακολούθους και περίπου 180 χώρες που το υπόστηρίζουν.