Μήνυμα αισιοδοξίας για όλους αποτέλεσε το σποτ που χρησιμοποίησε το Υπουργείο Τουρισμού για την φετινή τουριστική καμπάνια
TomorrowNews.gr | 08/06/20
Δίχως αμφιβολία, αποτελεί το ζήτημα των τελευταίων ημερών, αφού πέραν των θετικών σχολίων που έχει προκαλέσει στη κοινή γνώμη, το σποτ του Υπουργείου Τουρισμού για την φετινή καλοκαιρινή καμπάνια έχει προκαλέσει και μία σύγκρουση ανάμεσα σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση.
Γενικότερα, ως χώρα έχουμε την τάση να επιδιώκουμε να… τετραγωνίσουμε τον κύκλο, εντούτοις, με τον τρόπο αυτό χάνουμε την ουσία. Και στο συγκεκριμένο σποτ, υπάρχει… πλεόνασμα αισιοδοξίας.
Κακά τα ψέματα, τους τελευταίους τρεις μήνες ως χώρα περάσαμε μία περίπτωση ιδιαιτέρως δύσκολη και ιδιαίτερη. Κυρίως οι νεότερες γενιές δεν είχαν βιώσει αντίστοιχα περιστατικά και καταστάσεις.
Κατά το δύσκολο αυτό διάστημα, είναι αδιαμφισβήτητη η κοινή και συλλογική προσπάθεια που άπαντες πραγματοποιήσαμε, με αποτέλεσμα η χώρα μας να γίνει παράδειγμα σε όλη την Ευρώπη και όλο τον κόσμο για τον συνεπή και αποτελεσματικό τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε τη κρίση του covid-19.
Πλέον όμως, με το πρώτο κύμα της πανδημίας να βρίσκεται επιτυχώς πίσω μας, αρχίζουν τα δύσκολα, μιας και θα ξεκινήσουν τα πρώτα βήματα της ουσιαστικής επιστροφής μας στην κανονικότητα.
Ο τουρισμός αποτελεί δίχως αμφιβολία την βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Έχει καθοριστική συμβολή στο ετήσιο ΑΕΠ της, ενώ συγχρόνως απασχολεί μία ιδιαιτέρως μεγάλη γκάμα και μερίδα εργαζομένων.
Πέραν όμως των ‘’υλιστικών’’ δεδομένων και κερδών, ο τουρισμός προσφέρει στη χώρα μας –ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο- πολλά περισσότερο. Συμβάλει τα μέγιστα στην διαφήμιση της στο εξωτερικό, και την καθιστά γνωστή σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Οι φυσικές ομορφιές και η ελληνική φιλοξενία, ταξιδεύουν στις αναμνήσεις κάθε επισκέπτη όταν παίρνει το καράβι ή το αεροπλάνο στο ταξίδι της επιστροφής.
Μία επίσκεψη σε έναν ελληνικό τουριστικό προορισμό, αποτελεί και μία ανάμνηση ζωής για τον καθένα.
Πάνω σε αυτούς ακριβώς τους άξονες βαδίζει και το νέο σποτ που κυκλοφόρησε το Υπουργείο Τουρισμό,
‘’Τι κάνει τα ελληνικά καλοκαίρια τόσο πολύτιμα; Δεν είναι η θάλασσα. Δεν είναι ο ήλιος. Είναι κάτι περισσότερο απ’ αυτό. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι τρόπος σκέψης.’’
Πράγματι, ο τρόπος με τον οποίο το καλοκαίρι ‘’κυλλά’’ στην Ελλάδα είναι τελείως διαφορετικός από οπουδήποτε αλλού, και το σποτ που δημιουργήθηκε απαντά ακριβώς σε όλα αυτά τα ερωτήματα.
Όμως, δεν αποτελεί ένα σποτ το οποίο θα φανεί χρήσιμο μονάχα για την προσέλευση τουριστών στα ελληνικά νησιά. Θα αποτελέσει και μία αχτίδα αισιοδοξίας για κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδα, καθώς –παρουσιάζοντας την ελληνική φυσική ομορφιά και το ελληνικό ιδεώδες- μας αποδεικνύει πως η συλλογική προσπάθεια που όλοι πραγματοποιήσαμε τους τελευταίους τρεις μήνες, άξιζε και με το παραπάνω…