Όλα όσα πρέπει να κάνετε άμεσα για να δείτε την επιχείρηση σας να αλλάζει
TomorrowNews.gr | 21/11/20
Για κάθε επιχειρηματία, η επιχείρηση του είναι κάτι παραπάνω από τη δουλειά του. Αποτελεί το σπίτι του, και το αντικείμενο εργασίας εκείνο που το αντιμετωπίζει ως κάτι πολύ περισσότερο.
Φυσικά, για να πάει μπροστά μία επιχείρηση, δεν αρκεί απλά μεράκι και όρεξη, αλλά και γνώση συγκεκριμένων αντικειμένων που θα την εκτοξεύσουν.
Χρονολογικά, βρισκόμαστε μία εποχή τέτοια, που οι επιχειρήσεις και οι επενδύσεις βρίσκονται στο επίκεντρο. Ο φορολογικές συντελεστής έχει μειωθεί, ώστε να μπορέσει ο μέσος επιχειρηματίες να επενδύσει περισσότερο, και το γενικότερο κλίμα στην οικονομία βρίσκεται σε περίοδο μετάβασης.
Καλό όμως θα ήταν να έχετε έναν οδηγό συμβουλών-tips ώστε να τα εφαρμόσετε άμεσα και να δείτε αποτελέσματα:
Μην φοβάστε τον ανταγωνισμό:
Κάτι θα ήξερε καλύτερα από εσάς ο Άνταμ Σμιθ, όταν χαρακτήριζε τον ανταγωνισμό ως το αόρατο χέρι των αγορών. Όσο περισσότερο ανταγωνιστικό είναι το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείστε, τόσο πιο άμεσα αποτελέσματα θα δείτε στην επιχείρηση σας. Ο λόγος είναι απλός. Όταν στο κοντινό σας περιβάλλον υπάρχει και μία άλλη επιχείρηση ίδιου αντικειμένου, αυτό σημαίνει πως θα σας ‘’αναγκάσει’’ να βελτιώσετε κι εσείς το προϊόν σας ώστε να κυριαρχήσετε.
Μοιράστε αρμοδιότητες, επιδιώξτε συνεργασίες:
Οι περισσότεροι θεωρούν πως μπορούν να τα καταφέρουν όλα μόνοι τους. Αυτό είναι αδύνατον. Ο συγκεντρωτισμός σε μία επιχείρηση προκαλεί φθορά. Σας πλήττει προσωπικά, με αποτέλεσμα να αποδίδετε λιγότερο ποιοτικά, και εκτός των άλλων αποδεικνύει στους συνεργάτες σας πως δεν δείχνετε την απαραίτητη εμπιστοσύνη. Προσπαθήστε να μοιράσετε αρμοδιότητες, και συγχρόνως να ανοίξετε το κύκλο γνωριμιών σας με άλλους επιχειρηματίες, επιδιώκοντας νέες συνεργασίες.
Διαχειριστείτε σωστά τον αριθμό του προσωπικού:
Μπαίνοντας στη διαδικασία να εμπλουτίσετε την επιχείρηση σας με το απαραίτητο προσωπικό, πρέπει οπωσδήποτε να σκεφτείτε ψύχραιμα και λογικά. Σε περίπτωση που προσλάβετε λιγότερους απ όσους πρέπει, τότε στο βωμό του λιγότερου μισθολογικού κόστους, θα έχετε πολύ μικρότερη παραγωγή. Αντιθέτως, πρέπει να σκεφτείτε πως το να προσλάβετε ένα πολύ μεγαλύτερο αριθμό προσώπων απ’ όσους πρέπει, σημαίνει πως σε σύντομο χρονικό διάστημα δε θα είστε σε θέση να ανταποκρίνεστε στις ανάγκες τους, μιας και το μισθολογικό κονδύλι θα έχει εκτροχιαστεί.
Το digital marketing είναι η λύση:
Βρισκόμαστε μία εποχή που το διαδίκτυο δεν αποτελεί διασκέδαση. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν ρόλο ιδιαιτέρως καθοριστικό. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, στη προσπάθεια τους να γιγαντώσουν το όνομα τους και το brand-name τους, αποφασίζουν πως το διαδίκτυο θα αποτελέσει το μέσο εκείνο ώστε να γίνουν ευρέως γνωστοί. Με αυτή τη λογική λοιπόν βάλτε την επιχείρηση σας στις ράγες του 21ου αιώνα. Δεν μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας, καθώς χρειάζεται κάποιος ειδικός με αυτό το κομμάτι ώστε να σας δώσει τις σωστές κατευθύνσεις. Είτε αυτό αφορά το τεχνικό κομμάτι, είτε αφορά τις παραμέτρους του marketing σήμερα.