Ποιο στοιχείο πρόδωσε την κεταμίνη σύμφωνα με τις Αρχές
NEWSROOΜ | 20/4/2022
Περιπλέκεται η προσπάθεια των Αρχών να «φωτίσουν» τα ηλεκτρονικά ίχνη και την πλήρη διαδρομή της κεταμίνης.
Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις του αστυνομικού συντάκτη του «Βήματος» και των «Νέων», Βασίλη Λαμπρόπουλου, στον τηλεοπτικό αέρα του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του MEGA, προκύπτει από τις έρευνες στα εγκληματολογικά εργαστήρια ότι η 33χρονη προφυλακισμένη κατηγορούμενη για τον θάνατο της Τζωρτζίνας, είχε διαγράψει όλες τις «ένοχες» και «ύποπτες» αναζητήσεις από το ψηφιακό και το εφεδρικό (cloud) της περιβάλλον την τελευταία τριετία:
«Δεν εξέτασαν αυτές καθεαυτές τις αναζητήσεις των συσκευών αλλά επικεντρώθηκαν στο στοιχείο που κοιτούν σχεδόν πάντα στην αρχή. Πρόκειται για το υπολογιστικό νέφος (cloud) που βρίσκει τους κωδικούς και μπαίνουν μέσα σε αυτό το νέφος. Εκεί διαπιστώθηκε ότι η Ρούλα, γνώριζε και έχει διαγράψει στοιχεία. Έχουν διαγραφεί στοιχεία σε παρελθοντικές αναζητήσεις που θα επιχειρηθεί να ανακτηθούν από έλεγχο στα κινητά. Έχουν σβηστεί τα στοιχεία τελευταίων ετών που πιθανώς να οδηγούν σε αναζητήσεις ύποπτων ουσιών τα προηγούμενα χρόνια.
Στις 17 Ιανουαρίου του 2022, τον χρόνο που η Τζωρτζίνα κάνει την αναφερόμενη μαγνητική τομογραφία, της λέει ο ιατρός ότι θα κάνει έλεγχο με «χλωράλη», και αντί η 33χρονη να αναζητήσει αυτή την ουσία, βάζει τον όρο «αναισθητικά φάρμακα», βρίσκεται σε ιστοσελίδα όπου υπάρχουν αναφορές για τους κινδύνους και τη χρήση της κεταμίνης, ενώ δεν έχει αναζητήσει τη λέξη "χλωράλη".
Στις 26 Ιανουαρίου, τρεις ημέρες πριν τον θάνατο της Τζωρτζίνας, η Ρούλα παίρνει διαφήμιση μέσω Google της ουσίας κεταμίνης. Όπως λένε ειδικοί για να εμφανιστεί η ουσία αυτή θα πρέπει να έχει κάνει αναζητήσεις αυστηρά για την λέξη ‘κεταμίνη” κι οι αναζητήσεις γι’ αυτή την ουσία δεν υπάρχουν, έχουν σβηστεί.
Καταλήγουν λοιπόν στο συμπέρασμα ότι μεθοδικά έχει σβήσει τα ίχνη της από το υπολογιστικό νέφος. Πιθανολογούν ότι επίτηδες δεν ανοίγει τη διαφήμιση για την κεταμίνη γιατί γνωρίζει ότι αυτό θα είναι ένα ενοχοποιητικό στοιχείο, όμως είναι σαφές ότι έχει αναζητήσει τη συγκεκριμένη λέξη για να της έρθει η συγκεκριμένη διαφήμιση».