Αναλυτικά οι περιοχές που έχουν προβλήματα
TomorrowNews.gr | 18/11/21
Ιδιαιτέρως αυξημένη είναι σήμερα η κίνηση στους δρόμους της πρωτεύουσας, λόγω των σημερινών στάσεων εργασίας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Η πλειοψηφία των προβλημάτων εντοπίζεται στον Κηφισό, όπου είναι απροσπέλαστα και τα δύο ρεύματα. Συγχρόνως μπλοκαρισμένη αποτελεί και η Εθνική Οδός Αθηνών - Λαμίας.
Σε ότι αφορά την Αττική Οδό, με πολύ αργούς ρυθμούς διεξάγεται η κυκλοφορία και σε αυτό το σημείο, ενώ πολλά προβλήματα σημειώνονται στις Λεωφόρους Κηφισίας και Μεσογείων.
Κομφούζιο επικρατεί και στο κέντρο της Αθήνας, με τους οδηγούς να καλούνται να οπλιστούν με περισσή υπομονή, καθώς σχεδόν σε όλους τους κεντρικούς δρόμους παρατηρείται κίνηση.
Στο "κόκκινο" είναι η Λεωφόρος Αλεξάνδρας, η Λεωφόρος Συγγρού, η Πειραιώς, η Βασιλίσσης Σοφίας, η Αρδηττού και η Φιλολάου.
«Ρολά» κατεβάζουν Μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ
Ακινητοποιημένα είναι το μετρό, ο ηλεκτρικός και το τραμ σήμερα Πέμπτη σε όλο το λεκανοπέδιο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των εργαζομένων
«Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την ζωή στον συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη και έναν ακόμα εργαζόμενο να χαροπαλεύει, ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με εργαζόμενους να θυσιάζονται στον βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών συμφερόντων.
Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος «χτύπησε» στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ, με θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες.
Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στον χώρο εργασίας τους. Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.
Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, την Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:
1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιόν φορέα;
2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιόν;
3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;
4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιόν ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;
5. Ποιά είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑ.ΣΥ. σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;
Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες. Η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων».